Pantai Teleng Ria Pacitan Terapkan Protokol Kesehatan


Assalamualaikum Warahmatullaahi Wabarakatuh.

Perkenalkan nama saya Febi Dian Prastiwi, Mahasiswa STKIP PGRI Pacitan Prodi Pendidikan Bahasa dan Sastra Indonesia semester 4. 

Di sini saya akan memberikan contoh kedwibahasaan dengan tema wisata Pacitan dalam masa pandemi. Pacitan merupakan salah satu kota dengan julukan 1001 goa. Pacitan ini dikelilingi pegunungan, perbukitan, dan pantai yang terlihat sangat menarik. 

Pemandangan yang ada di kabupaten Pacitan ini menjadikan salah satu kota yang wajib dikunjungi. Menjadi wilayah kabupaten dengan 12 kecamatan dengan batas Ponorogo di sebelah utara, Trenggalek di sebelah timur, Wonogiri di sebelah barat dan yang paling spesial yaitu sebelah selatan yang berbatasan langsung dengan Samudra Indonesia. Perbatasan langsung ambi samudra Indonesia dadekne Pacitan dadi salah siji kota seng ndueni akeh banget pantai. Salah siji e yaikuPpantai Teleng Ria.

Pantai Teleng Ria iki enek ning desa Sidoarjo. Jarak e kurang lueh 3 KM soko pusat kota. Pantai iki dikelola ambek PT El John, dadi fasilitas sing ono ning pantai lueh dijogo ambek pengelola sing ono ning kono. Dimasa pandemi covid-19 sekarang ini Pantai Teleng Ria terus mengikuti imbauan pemerintah untuk menerapkan standar prokotol pariwisata yang berlaku. 

Contone wae lur, ning pantai Teleng Ria iki disediakne panggon cuci tangan dinggo pengunjung. Ora ming kui wae, pengunjung seng mlebu pantai Teleng Ria wajib di wajibne nganggo masker lan njogo jarak.

Selama pandemi pengunjung yang datang di Pantai Teleng Ria mengalami penururan. Selama 4 bulan di awal pandemi Pantai Teleng Ria ditutup total demi menjaga penyebaran virus yang ada di kabupaten Pacitan. Namun Sekarang Pantai Teleng Ria sudah kembali pulih sebab pantauan saksama oleh Satgas Covid-19 Kabupaten Pacitan. 

Sak iki wisatawan sing teko ning Pantai Teleng Ria sing podo nggago sepeda motor, mobil, utawa rombongan bis wes dioleh mlebu pantai Teleng Ria. Enek Water Park ning tengahe keindahan Pantai Teleng Ria dadi salah siji alesan wisatawan seneng mlebu ning Pantai Teleng Ria. Ning kono pengunjung ora mung iso dolanan pasir, tapi iso dolanan wahana air sing ono ing water park koyoto kolam renang, air mancur, lan perosotan. 

Ora ming kui wae lur, Ning sebelah barat e pantai Teleng Ria kui ono pelabuhan tamperan. Dadi pengunjung iso ndelok pelabuhan tamperan lan ning kono pengunjung iso podo mancing. Ning Pelabuhan Tamperan sing akeh kapal podo berlabuh kui iso dinggo spot foto sing apik. 

Saya Febi Dian Prastiwi. Terima kasih. Matur Suwun.

Wassalamualaikum Warahmatullaahi Wabarakatuh.

Komentar

Postingan populer dari blog ini

WATU PAPAK PRIMADONA BARU WISATA PANTAI PACITAN

KELOKAN TAK BERUJUNG

"Berdiri Aku" Karya Amir Hamzah 1933

DESTINASI WISATA ALAM PANTAI PANCER DOR PACITAN ”

PESONA PANTAI KASAP RAJA AMPATNYA PACITAN

PESONA SISI ROMANTIS BEIJI PARK PACITAN

Penambahan 1 Positif Covid 19 di Pacitan, Jawa Timur per 12 Juni 2020

Diduga Tak Bisa Berenang Bocah Asal Ketanggungan Brebes Mengapung di Sungai

Yuk Memulai Wirausaha Saat Pandemi Covid-19

Sajikan Informasi Kredibel, Dispenad-MNC Latih 20 Jurnalis Militer